onsdag den 1. december 2010

1. dec og første dag i vuggestuen..




Så kom den længe ventede dag.. Vi har snakket meget om den og tænkt meget på den.. Første dag i vuggestuen - Rød stue.
I dag skulle jeg være med hele tiden. Vi var der knap halvanden time og alt gik perfekt! Jeppe fik mad og blev skiftet af Pahn, en pædagogmedhjælper, var med ude i køkkenet og hente mad uden mig, og han var bare helt fint tilfreds.
På billederne, hvor Jeppe sidder på gulvet og leger, er han sammen med Abdul Karim - 1 år, Pahn - pædagogmedhjælper, Zainab på 2 år og Junis på lidt over 2. Det var rigtig hyggeligt og Zainab ville hele tiden kysse Jeppe.
Vi fik også mødt den anden pædagogmedhjælper Camilla, som virker rigtig sød og har styr på tingene.
Vi havde en rigtig god dag og i morgen tager vi derop igen til samme tid (9.30) og er der sammen. Så smutter jeg en times tid, kommmer tilbage og er sammen med ham der og så går vi igen. Fredag er jeg væk lidt længere tid - dog stadig uden han sover deroppe og så ser vi hvordan det går. De har mit nummer, så de kan ringe hvis han er alt for ked af det.
Jeg er positiv over det indtryk dagen i dag har efterladt mig, så det skal nok gå godt!

5 kommentarer:

  1. Det ser rigtig hyggeligt ud - og dejligt at høre, at det gik så godt! Håber det bliver en fin uge fortsat :D

    SvarSlet
  2. Fedt det gik godt, og du kom hjem med en god følelse i maven! Glæder mig til at høre mere. Skal vi finde en dag i næste uge, til det der? Du skriver bare :)

    SvarSlet
  3. Det ser så hyggeligt ud. Og Jeppe er vel nok høfligt betragtende. Rigtig dejligt!!
    Kh fra snemarkerne....

    SvarSlet
  4. Åh Jeppe, hvor er du stor - tænk at du nu allerede skal til at løsrive dig. Kan i øvrigt godt forstå, atZaineb hele tiden vil kysse dig - Det kender jeg godt!

    Det er dejligt, at dit indtryk er så positivt Marie.

    Knus og Kram samt kys til Jeppe fra Jytte

    SvarSlet
  5. Det glæder mig - Marie. Jeg ved hvor optaget du har været af det.Kys til alle 3 fra mormor

    SvarSlet

Tak for kigget. Send mig gerne en kommentar.. - Det er så hyggeligt!