søndag den 9. januar 2011

Seneste nyt

Jeg er netop hjemvendt fra en 2 døgns tur i kbh for at besøge nogle af de venner jeg har der, som der ikke er så meget tid til. Det er første gang jeg har været så lang tid væk fra Jeppe - og at far og søn skulle klare skærene selv. Det gik rigtig godt - både hjemme og i kbh. Men jeg savnede dem begge to meget! Jeppe gik igår en sejrsrunde for mig med sin far. Se selv. Det er han begyndt at elske meget. Desuden er der lige brugt to tænder mere frem. Denne gang de to forreste i overmunden. Imorges da jeg stod op med Jeppe og stod og lavede morgenmad til os rejste han sig uden hjælp op ad mit ben. Det er første gang og vi er meget stolte herhjemme - men også det mere bekymrede, fordi han jo falder når han første er kommet op og stå. I får også lige et billede af den dejligste far og søn, der hygger under frokosten. (Jeppe elsker Tues ører!!)

3 kommentarer:

  1. Igen til lykke med alle de fremskridt Jeppe stormer frem i. Jeppe er bestemt ingen sinke!! Og han elsker vist hele far, ikke bare hans ører!! Kærlig januarhilsen og velkommen hjem fra 'Yderøen', Marie ( nå nej, det må jo være Bornholm!!) - altså: Kbh!

    SvarSlet
  2. Sikken et overskud: både gå med far, kigge på interessant legetøj og spille på mund til mor!! Jubii.....

    SvarSlet

Tak for kigget. Send mig gerne en kommentar.. - Det er så hyggeligt!