tirsdag den 29. marts 2011

Most recent..



Igår var Jeppe og jeg ved lægen til 1-årsundersøgelsen. Alt så fint ud. Jeppe er 80 cm høj og vejer 11,5. Det er perfekt i forhold til hinanden og han ligger lidt over gennemsnittet i begge kategorier, som han altid har gjort. Jeppe skulle også vaccineres. 1 stik i begge lår. Han klarede det flot og græd først ved andet stik. Lægen sagde vi kunne forvente en reaktion af vaccinen, men vi bemærkede intet i nat - kun at han sov helt til 7.15 (!!!!). I vuggestuen fortalte de dog, at han havde været helt ved siden af sig selv og meget ked af det. Han kunne ikke sove så længe som han plejer, så hen på eftermiddagen blev han træt og faldt i søvn i barnevognen midt på legepladsen. Det betød Jeppe sov i den dybeste søvn, da vi hentede ham idag. Det er ikke tit, vi får lov at se på ham mens han sover. Han så så fredfyldt og dejlig ud. Det ville jeg lige dele med jer. Han vågnede efter 20 min. ved at jeg holdt ham i hånden. Siden har han været frisk og glad, og vi har sammen med Karl og hans søde forældre drukket en fredagsøl på en café tæt ved, hvor babyer og børn er velkomne. Her holder Karl og Jeppe i hånden og nød hinandens selskab under maden.
Vi håber alle i har det godt derude i det ganske land... og vi glæder os til at se jer alle igen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kigget. Send mig gerne en kommentar.. - Det er så hyggeligt!