mandag den 7. marts 2011

En dejlig weekend..

Så blev det igen mandag - ovenpå en dejlig weekend. Vi var hos mormor og Mogens lørdag, hvor vi hyggede med hunde, Mogens børn og dejlig mad. Vejret var fantastisk og Jeppe var så glad for at være et sted med sol, plads og selskab. Ved 18-tiden tog Tue og jeg Mogens' bil mod Århus, hvor vi skulle til fødselsdag, fordi Jeppe skulle passes på gården natten over. Vi havde en dejlig aften og nat med øl og sjov og kørte så tilbage til Kollemorten søndag formiddag til en Jeppe der havde hygget sig sådan. Desværre fik Jeppe igår - søndag aften - høj feber, 39,5, og har idag været syg og sløj. Vi håber det snart går over. På billederne er Jesper og Jeppe ved reolen i solen, to hunde Lene og Jeppe, Tue, Skipper og Jeppe - på vej ud over stepperne,og en tegning. Tegningen er lavet idag, mandag, af Jeppe og jeg. Det har taget lang tid, for først synes Jeppe bare at farveblyanterne var til at slå med - og kaste med, først senere kunne jeg holde blyanten på papiret og Jeppe bevæge min hånd. Sikke et fint kunstværk - er det ikke fint?:) (desværre rev han det istykker inden jeg nåede at fjerne det... ) PÅ videoen kan man se Jeppes yndlingsbeskæftigelse hos mormor: At gå og gå og gå og gå...

1 kommentar:

  1. Ha ha ha, hvor cute:)
    Specielt sødt at far og Jeppe matcher.

    Jeppe er så stor!!! Håber snart vi kan ses

    Kram fra Lisbeth

    SvarSlet

Tak for kigget. Send mig gerne en kommentar.. - Det er så hyggeligt!