torsdag den 5. maj 2011

En god dag!



Jeg er netop blevet ringet op og spurgt om jeg vil have det job, jeg var til jobsamtale på i sidste uge, og ikke fik. Hende de havde valgt har sprunget fra, fordi hun har fundet noget andet! Jeg skal derud på mandag og se kontrakten og snakke med dem igen. Jeg er meget glad og overvældet og kan næsten ikke forstå det!

Denne helt pludselige og fantastiske nyhed gav os spendér-bukserne på og vi har nu købt en knagerække til Jeppe, et nyt skærebræt, en bogreol til Jeppes værelse (der jo skal kunne tåle et år mere og derfor kræver en ekstra hånd på et tidspunkt) en selvvandings krydderurteholder, en lege laptop til Jeppe, nye sandaler til Jeppe, Asti og jordbær, som vi skal fejre med i aften!

JUHUUU herfra (og en smule præstationsangst ved tanken om virkelig at skulle undervise 9. og 10. i tysk, dansk og idræt og føre dem til eksamen.... Shit..))

2 kommentarer:

  1. Kære Marie

    Hvor fantastisk! Stort tillykke fra mig, Frank og ungerne. Jeg er sikker på, at du kommer til at gøre det så godt :)

    SvarSlet
  2. Altså til lykke Marie. Både til lykke og shit. Men det bliver godt at komme i gang. Og til lykke til Jeppes fødder. Kh Jan og Gerda.

    SvarSlet

Tak for kigget. Send mig gerne en kommentar.. - Det er så hyggeligt!