søndag den 1. maj 2011

Påsken er længe overstået...




Men den fortjener alligevel lige at blive nævnt her. I påsken skulle jeg nemlig til Malta i 4 dage og Tue og Jeppe skulle til farmor og farfar mens jeg var væk. Det blev nogle noget anderledes fire dage, end forventet - fordi Tue fik diarra sekundet jeg havde sagt farvel, fordi jeg fik en akut mellemørebetændelse og fordi Jeppe var snot forkølet. Men det til trods fik vi det bedste ud af dagene og hyggede der hvor vi var. Heldigvis var alle i god behold og havde ikke taget varig skade, da vi så hinanden igen.

Her er billeder af Jeppe, som både hygger med farfar og er en anelse træt i badet.

Siden sidst har vi både haft nogle dage hos mormor og mogens, været et smut i Kolding, nyt det fantastiske vejr, haft besøg af morfar, grillet med gode venner, været til 1.maj og nydt hinanden og hverdagen igen.

Iøvrigt er Tue lige nu i praktik på et plejehjem og skriver derudover BA. Jeg har netop afleveret to synopser og går til et par jobsamtaler - som jeg ikke får job på:( Jeppe øver sig i at gå uden støtte og kan tage flere og flere skridt sammenhængende - helt bevidst Han elsker at være i vuggestue, lave ballade, tale arabisk, lege gemme og charme sin far og mor, der er helt vilde med ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for kigget. Send mig gerne en kommentar.. - Det er så hyggeligt!